Tingsrätten den 6 dec.....

Som jag har berättat för er förut så är det ju så att jag blev prejad av vägen efter jag och en kompis var på väg hem.. Jag ringde upp och pratade med killen och fråga om han inte ville betala/fixa skadorna på bilen utan att blanda in polisen i allt.. Först tyckte han att de lät som en bra idé men någon dag efter sa han det att han ville fixa det igenom försäkringsbolaget tyvärr så lär man göra en polisanmälan då annars får man inte ut nå pengar.. Han vill inget annat än att gå igenom försäkrings bolaget, och då var jag tvungen att göra en polisanmälan och nu är det så att man ska åka till Uppsala tingsrätt den 6 oktober pga detta..... Kul.. Nä inte alls.... Trött!



Bild tagen från Google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!