Tisdag!

Vaknade kl 1... Usch, kikade på Tv sen fick man ett sms av Tone "Fika på stan?" - Självklart!! Mys fika på stan sen kika lite på Åhlens, hittade mycket saker man ska köpa till lägenheten, åh gud vad jag längtar efter den där jävla lägenheten!
Kom hem till hjärtat, käkat mat, sen Tv:en hela kvällen, halv åtta hos mig och Idol. Nu ut och gå en sväng!







Rhodos


Gränna






Orsa - Dragrace, Johan Hiller's Place


Furuvik med mamma för 2 år sedan?


Rhodos


Rhodos


Rhodos



Rhodos -Farsgubben & jag

Rhodos


Rhodos


Hittade massa gamla bilder, dels från när vi var i Rhodos 2009 sen en massa bilder från när A och jag åkte till Gränna..








Din röst




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nr 6 uppifrån, favvo!

2011-09-07 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!