TORSDAG! fullt upp

Godmorgon, eller god eftermiddag kanske man ska säga..

Vaknade vid halv 11, ringde och skulle fixa med högskolan, men hon var sjuk så jag måste ringa upp läraren efter lunch, så klart var inte läraren på plats heller så jag hoppas han ringer upp snart eftersom man ska på lektionen imorgon... spännande.
Har rensat alla kläder, har börja små packat lite till utomlands resan, jag vet, ganska tidigt men måste veta vad som ska tvättas innan resan, fick ihop hela två påsar som ska tvättas. Nu är rummet städat och väskan är på god väg till att packas..
Fick hem mitt iphonehalsband idag!!! Så snyggt, och såå bra!
Nu ska jag käka lunch med familjen sen drar jag till valbo med pappa för att kika efter dataväska eftersom jag blev macbook ägare igår!!!! kika efter bikina samt saker som saknas till resan och en väska för högskolan + en extra hårddisk där jag kan ha alla bilder och filmer på ett ställe!
Sen ska jag vidare till skutskär för att lämna tvätten och hälsa på familjen där,
nä nu ska jag äta sen ta ett varmt bad för sen blir det fullt upp ikväll..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!