Torsdag - Linnea 18 år!!! Middag och en massa annat skojj!

Mycket att göra idag, har fixat oordning allt med skolan, så nu är det till att plugga på bara! Bara å bara... Haha! Städat en del av huset, packat inför kvällen, Linnea lillpluttan fyller 18 år idag!! Grattis söthjärtat!

Ska packa i ordning allt, fixa å dona, köpa present.. Mycket som ska göras på nån timme..

Därför ligger jag nu i badet och pluggar samtidigt som jag badar för att spara så mkt tid som möjligt, kl 6 ska jag hem till Linnea för middag med henne och några tjejer, senare på kvällen får vi skjuts till stan för en runda på krogen, måste fira 18-åringen ordentligt! Jag kommer nog tyvärr åka hem tidigt idag, eftersom jag måste upp tidigt imorgon för att läsa typ 100 sidor på engelska... Men men, that's life!

Imorgon ska jag som sagt upp tidigt och lääääsa som en idiot för sen på eftermiddagen ska jag hämta upp mormor sen ska vi shoppa loss i Valbo, skoj! Mycket behöver inhandlas till vintern nu..... Skor, jeans, jacka, vantar mössa, och nån skön tröja skulle inte sitta helt fel!

Shit jusstja! Efter jag har badat lär jag beställa andra boken till delmoment 2 .... Typiskt... Får inte glömma!!!

Nu: plugg i bubbelbadet samt lite skönt musik (party musik-tagg till ikväll)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!