Helgen, fre,lör&sön..

Fredag:

Började dagen med föreläsning i tre timmar, känns ju okej! Direkt efter så åkte jag ner på stan och kikade lite på åhlens..

Kom hem vid 12 tiden, skit hungrig, käkade lunch, så klart somnade man direkt... A kom och hämtade mig vid 4 tiden, käkade mat sen drog vi till Andreas kompis och drack kaffe..

Lördag:
Skjutsade iväg Andreas på piantboll sen drog jag vidare till skutskär, Fikade och umgicks med mamma, mys! Drog hem vid 4 tiden, hämtade upp Andreas, tog en dusch och sedan ringde pappa och fråga om vi ville flyga, självklart! Andreas och jag åkte dit vid 6 tiden, vi flög tills solen började gå ner vid halv 8, sen var det snabba ryck iväg! Älskling och jag käkade middag på tennstopet, riktigt mys! Sen drog vi direkt till långshyttan för street race, träffade en massa folk man kännde igen var där, riktigt trevligt! Kom hem vid halv 2 då var racet klart, finalen hade gått!

Söndag:

Lotta kom hem till Andreas vid 2, Andreas åkte iväg och fixade hennes bil medans jag umgicks med Lotta & Ella, riktigt mys! Åkte hem till pappa med Andreas, vi grillade hamburgare och drack kaffe, sen kom tosse förbi och drack kaffe med oss, senare på kvällen tog Andreas och jag toyotan och drog iväg till skutskär, där blev det ost och kex, mys! Sen hem till pappa igen och badade och bara tog det lugnt, somnade ganska tidigt! sköönt..


Mys med sötaste Ella i söndags




Raaaaaaace!!!



Flygning med pappa, flög över Gävle+Storsjön



Lillaflygplanet



Gävle och skutskär längstbort






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!