Brandstationen

Ja då sitter man på brandstationen i Skutskär ;).... Haha . Väntar på att Amanda ska sola klart sen är det min tur, fan va skönt de ska bli å sola! Var ett tag sedan nu...

Sen hem å fixa bilen , så man kan köra åbäket! ... Sen blir det en lugn hemma kväll å inte göra någonting, skönt! Vaknade kl 7 imorse av mina bråkande syskon!!... Sen traskade jag vidare till stan till karro å fixade naglarna, sen hem å vänta in Amanda å hem till mig på några koppar kaffe, satt i solen å snacka en massa strunt samtidigt, mys! Sen fixa med den där jävla skoterklubben ... Sen blev det kycklingsallad, göttigött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!