BRYNÄS SM-GULD!

Självklart tog Brynäs hem guldet igår!! Underbart!! Glädjetårar utan dess like, åå vilken härlig känsla!!

Efter Brynäs matchen på tv så kom Linder å hämtade upp oss brudar i fba i han frääna alfa romeo ;) haha! Fick skjuts in till stan, tack så mkt för det! Underbart drag på stan. Alla va så sjukt taggad å glad så det finns inte ord fört! UNDERBART säger bara UNDERBART! Blev en riktigt lyckad kväll med underbaraste Tone! Dansa å öste så klart, gjorde även en riktig godgärning igår, Tone å jag stötte på en tjej som var hur full som helst å knappt visste vad hon hette! Killens gick fram till henne å drev med henne, jag hatar sånt hur kan man !? Idioter hela bunten! Stoppade en polisbil å berättade läget det uppskattades jätte mkt av polisen å de tog hennes saker å skjutsade hem henne! Skönt å veta att man gjorde nå bra, hade aldrig kunna lämnat henne där ensam! Vi gick in å fortsatte vår underbara kväll å självklart kom självaste Brynäs spelarna in på slick, kung kung kung! Då hade man något å vila ögonen på! Haha!

Så klart dog min mobil å jag fick panik när jag fick reda på att det inte gick nå bussar hem.. träffade på en fin vän, så snällt av vännen så jag fick åka taxi hem till mig å vännen vidare till sig. Tack tack tack! Annars hade jag fått gått hem .. Uppskattades jätte mkt!

Nu är det fredag, (känns precis som söndag!?) haha. Klev upp å tog ett bad å har ätit god frukost, nu ligga här i soffan resten utav dagen å bara mysa å kika film!

Får se vad denna fredag kväll har att erbjuda då? ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!