Elmia 2012

Äntligen hemma!! Fy fan vilken underbar helg!! Lördagen klev jag upp med dom andra vid halv 9, gick ner å käka frulle.. Ja inte mkt till frukost men man blev ju mätt iaf! Bytte om sen ner till elmia! Mötte upp Sandra sen ställde vi oss å dela ut reklamblad åt MDS, gjorde det hela förmiddagen sen gick vi bra runt å strosa, hur mkt folk som helst, å hur kul som helst med alla människor runt om kring! Blev en basekorv till lunch utanför elmia. En hamburgare där inne en 90g kosta fan nästan 100 spänn! Medans bamsekorven kosta 25 ;) blev kvar där me Sandra å henke tills alla hade gått, de stängde kl 6 å halv 7 traskade jag till hotellet där alla vänner va, bytte om sen iväg till köpcentret "A6" i Jönköping, där alla å då menar jag ALLA bilar som varit på elmia möttes upp för en bilträff, de var kö ända ut på motorvägen!! Bästa bilträffen jag någonsin varit på, grymt med snygga bilar å MÅNGA bilar.. Hela parkeringen var full.. KX var så klart där med sin golf å spelade med sitt underbara ljudbygga! Alla kom å lyssna å "dansa" vid bilen haha! Å till och med polisen kom fram "Hörru, hela biiilen är ju som en ända stor högtalare,haha!" så sjukt trevliga polis där i Jönköping, efter ett tag ledsnade vi på folket å åkte till hotellet å satte oss i KX å jontes rum där vi bara snacka, drack lite å käka chips, helt underbar kväll! :)

Förutom samtalet jag fick när jag hade gått å lagt mig..... Men men sånt som händer eller!? Blev kaos ett tag men sedan somnade jag, orkade inte med skiten...

Vaknade upp före alla andra, tog en dusch å börja packa ihop allting, sedan packade vi in allting i bilen å drog iväg, frukosten bestod av minimål på Max yey... Haha det gick ganska fort för oss att ta oss hem, 4 timmar å en kvart så var vi hemma! Bytta om sen hämta Amanda upp mig å sen hämtade vi upp gille å vidare till bion, titanic 3D! Bara älskar filmen, men vart att se i 3D? Nja... Ingen större skillnad.. Skjutsade ner kompisar till stan å sen hälsade på en vän å hans familj en sväng, gud vilka trevliga människor! Sen hem å sova!

Vaknade upp å hoppade in i duschen sen vidare till skutskär på påskmiddag, åh vad jag hade längtat efter påskmiddagen! Hade så trevligt med hela familjen å släkten på mammas sida! Sen mötte jag upp Amanda så åkte vi in mot stan å hämta upp grabbarna grus, å åkte till kiosken å hyrde film å köpte gottigotti, åkte till Martin där vi myste oss ner i soffan framför filmen, riktigt trevligt!!

Idag har jag bara städa å dona hela förmiddagen, nu ta ett varmt bad sen möta upp Amanda på Willys å handla in tacos till kvällen! Vi ska nämligen hem till Martin å kika på Brynäs matchen å laga tacos alla vi 4, Amanda, jag, gille å Martin. Nu hoppas vi på att Brynäs krossar dom ikväll!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!