Lill-lördag!

Oj! Redan onsdag?? Shit...

Måndags vaknade jag upp sent, typ 11? Var helt slut efter bara 6 timmars sömn på hela helgen.. Yey!
Städade undan i huset och tog med skräp å pankburkar som jag slängde efter vägen till skutskär. Åkte direkt till spåret och sprang 3 km, man märkte att man inte hade rört mkt på sig under helgen.. Usch vilken jobbig joggingrunda! Åkte hem till mormor och morfar å hälsade på en sväng, sen hem å käka middag hos mamma å familjen i skutskär! la mig på soffan med datorn i högsta hugg! Och efter ett tag såg jag att kl redan hade hunnit blivit halv 9!? Gick ut å tvätta av pärlan min i mörkret å sen tog jag s4 över till mormor en sväng, kikade lite tv sen träffa på en vän å stod å prata med ett tag å sen hem direkt till sängs!

Vaknade upp av att det luktade nybakat! Mamma höll på å göra scones åt mig, å vad underbart å vakna till det å för engång skull bli lite ompysslad sådär på tisdagsmorgonen! :)

Ringde vårdcentralen å bokade tid för att få remiss på halsmandlarna å näsan... Ska tid nästa onsdag å boka tid för operation.. Yey ser fram emot det... Eller inte! Men men skönt å få kunna andas igenom näsan ordentligt!!

Nog om det, tog med mamma till spåret på 3 km! Skönt! Sen förbi mormor en snabbis å kolla läget.. :) sen in till Gävle å självklart starta inte bilen! Körde ut s4 å satt igång bil jäveln med startkablar... Till slut gick det! kom hem å byta om sen åka med Sandra till Valbo, vi kom tyvärr inte så långt... Haha! Men det löste vi med snälla killkompisar! Tack för hjälpen! Sen vidare in till Valbo å kika en kortis sen hem å byta om å duscha för att vänta in Amanda å grabbarna. Grabbarna hämtade upp oss å så åkte vi ner mot läkerol arena! fy fan vilket jävla drag alltså, jag säger bara BRYNÄS! Underbart BRYNÄS!!!

4-2 till BRYNÄS!

Sen till Max med gänget å käka sen hem å kasta sig i sängs! Skönt!

Idag har det varit en skön dag! Har inte gjort nå speciellt alls! Bara packat ihop lite inför morgondagen å käkat frukost å pratat med världens bästa Lotta! Saknar dem så, snart kommer jag till Sthlm! :)

Nu ta ett varmt bad sen byta om för att traska ner till stan å möta upp Tone!! Har nog en hel del å prata om ;) sen hem å grilla i detta underbara väder med pappa å syskonen, mys! Och senare ikväll träffa Amanda en sväng sen får vi se vad denna onsdags kväll erbjuder! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!