Lördag natt å söndag! Glasbit i halsen!?

Vilken galen jävla helg! Men sjukt kul!

Började med i lördags att jag bestämde mig för att ta en lugn lördag.. Men sen mot 6-7 tiden kände jag mig mer å mer sugen på lite galenheter, pratade med Amanda å hon var lika sugen som jag var! Käkade middag vid halv 8 och kl 8 kom Amanda, satt å drack å prata strunt en bra stund, sen kom grabbarna å hämtade upp oss å så vidare till Martin på partajj! Satt där en bra stund med grabbarna å drack. Riktigt trevligt var det! Sen fick vi skjuts av Robin ner till stan! Alla gick in på heartan och körde på, haha vilken galen kväll! Vid 2 tiden började krogen stänga ner så vi hämtade ut jackan och följde med grabbarna till bussen och sedan vidare på efterfest hos Martin. Det var ett härligt gäng som haka på, Danne, Martin, Backman, Backman nr 2 (haha), gille, Amanda å jag! Yey höll på ända till kl 6 sen blev det godnatt för oss!
Självklart jag som inte kan sova klev upp halv nio å börja städa undan... Haha.. Amanda vaknade upp hon å så satt vi och mös i soffan, kl gick och kl 12 fick vi skjuts hem där bytta jag om, slängde på mig mjukis kläder och sen vidare till skutskär med Amanda. Stannade å käkade en kebab pizza me pommes på, det satt fint dä! Jag åkte hem till mamma en stund å sen mötte jag upp amanda på Willys, köpte lite gottigott sen vidare hem till Martin å kika på Brynäs matchen med Martin, gille å Amanda.

Å efter Brynäs matchen åkte jag upp till akuten...... Haha! För på natten skulle jag dricka vatten ur ett glas och det var kolsvart i köket, så jag drack upp vattnet å sen kände jag nå konstigt i halsen precis som om det satt nå där, gick å kollade på glaset å såg att en stor flisa hade lossnat ur det.... Yey en glasbit i halsen! Jag blir då inte förvånad, jag som lyckas med allt! .... Aja, satt å vänta en stund på akuten. Fick komma in till öra, näsa, hals doktorn. Han spruta in bedövning i näsan, ÅH FY FAN FÖR DET SÄGER JAG BARA... Inte skönt med bedövning i näsan..... Hjälp! När den hade värkar så tog han fram en lååång slang med en kamera på som han tryckte in i näsan på mig... Fyfan!! Mem bedövningen var fortfarande värst! Han såg då igen glasbit men det hade blivit ett sår i halsen som gör att det känns konstigt! Så jag har svalt en glasbit... Haha yey Bella!! Besöket hos akuten gick fort ..

Så vi åkte hem till Martin å gille där vi spelade bingolotto, men inte fan vann vi eller! Haha... Sen blev det en riktigt myskväll med trevligt sällskap, kikade på big brother så klart och jimmy åkte ut.. Trökigt! Då har man inget å vila ögonen på ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!