11/2

Lördag : vaknade upp ganska pigg, tog jayson ut på en morgon promenad medans becca låg å sov, så skönt, becca var vaken när jag kom tillbaka så det blev en rejäl frukost framför tv:en. Mys, sen satt vi bara å sega framför tv:en ett bra tag, sen kände jag stressen och klev upp ur soffan och bytte om, åkte hem till kära morbror och firade att han fyllt hela 45 år! Grattis igen! Hann bara vara där en timme innan jag var tvungen att åka mot jobbet, var som alla andra dagar på jobbet, stressigt men roligt! Åkte hem och det blev en sen middag igen, becca kom hem till mig sen var vi då ute hela kvällen och skjutsade runt folk, trevligt! Kom hem 4 och då tog vi sista promenaden med jayson sen bums i säng! Åh så skönt!

Ligger nu och myser i soffan innan nästa äventyr drar igång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!