4:e februari!

Tones galna party!!!

Började kvällen med middag med de närmaste tjejerna, sen rullade folket in och shoten fram. Blev som det blev, ;)! Alla var galna och vissa följde temat "be sexy" grymt bra! ;) så jävla trevligt med allt folk, sen kom Fridas och min present till Tone! Satte henne på en stol mitt på dansgolvet med ögonbindel, sen vips så står de en manlig strippare där, grattis Tone från mig och Frida! Helt galet bra show ! ;) sen var det live band och sen kom den stora överraskningen, Tone och Johanna kliver upp på scenen i bara bikini och dansar till låten " sexy and i know it" så jävla bra tjejer!!!

Sen tillbringade jag mesta dels av kvällen på dansgolvet, sen innan jag viste ordet av det så var alla på väg därifrån och Johanna, jag å Tone gick vidare på efterfest med grabbarna, riktigt trevligt! Till slut gav jag upp och gick hem till Tone och snodde hennes säng, grymt skönt!

Vaknade upp vid 11 av att Tone förde ett jävla oväsen, då var det dags att kliva upp och dra oss iväg till pizzerian åt världens godaste kebab! Satt riktigt fint i magen efter allt!! Tog bilen in till stan när jag börja nyktra på mig, hem å byta om och fixa riktigt god varm oboy. Och sedan ner till älgsjön och träffa trevligt folk! :) rastade pärlan lite , mkt trevligt med en heldag på älgsjön! :)


Stoffe, stoffes lillebror å Adde gav Tone en egen liten "strippdans" på efterfesten, snygga boys, så jävla heta killar! Kunde inte bli bättre efterfest... Haha!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/819348/images/2012/pic_188015982.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!