Sorry for party rocking

Ja vad ska man säga om den galna fredags natten, GALET! Galet roliga människor, galen kväll! Tack för det alla ni som var med, har inte haft så roligt på länge! Fick ta hant om stackars Tone på natten, det behövde hon! Men hon var jävligt pigg idag, det trodde jag aldrig!! Gick till pizzerian det första vi gjorde när vi vakna (såklart!) sen tog vi med oss Tones fina hundar och drog till rörberg, det var 9:e timmars rally. Faktiskt ganska kul å kika på!

Var till skutskär och hälsade på morbrors nya söta familjen medlem! Daisy! :)

Nu ta ett vaaarmt låångt bad, bara få vara en stund. Sen lägga in bilder på datorn och sedan tvätta pärlan och om jag hinner så ska jag slänga mig ner i soffan en stund med resten utav familjen! Sen träffa Amanda och kanske Sandra en sväng, trevlig lördag på er alla fina!

Jobb 10-16 imorgon å även mån,tis å ons kväll! Pengarna bara rullar in! Caaatching!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/819348/images/2012/pic_191124396.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/819348/images/2012/pic_191124559.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!