Torsdag 02/02-2012

God morgon! ♥

Ända sen jag vakna har jag hållt på och förskt fixa bloggen, äntligen fick jag det å fungera! Det får bli en sen frukost nu, ska vara hos Frida om 10 minuter och jag sitter fortfarande i myskläderna, dags å skynda sig!

Först hem till Frida och planera lördagen, sen hem till skutskär en sväng och hälsa på sen får vi se vad denna torsdag har att erbjuda..



Hitta en gamml bild från 2008(?)... ha

tänk om man var så smal.. det ska jag då bli! från och med idag är det slut på god saker och trams!



Åååh, SEXY AND I KNOW IT är på radion nu, snacka om att man taggar bra till Tones 20 års party!
I'ts gonna be a good goood night! hell yeah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!