9/1-12

Igår hann jag med mycket, började me att träffa mina bästa vänner på lunchen och snackade, sen skjutsa tillbaka Frida till skolan och jag åkte ner till stan och solade en snabbis, sen skickade jag iväg klänningarna jag beställde till nyår, dom var inte lika snygg som jag trodde se skulle vara..

Åkte förbi Andreas och lämnade kläder blev kvar och pratade en sväng. Åkte till skutskär, handlade på coop sen vidare till Willys för de hade inte allt på Coop som jag behövde, hem och å laga mat. Kyckling wok för magen! Sen hem till mormor och lämna tvätt haha, sen till Linnea och prata. Stackarn var jätte sjuk! Sen mötte upp Amanda i skutskär så gick vi en lång promenad på 4.0 km haha :) skönt som fan. Ska troligtvis göras om ikväll, sen hem till pappa och prata och myste i soffan!

Satt och prata om allt, men speciellt min magkatarr, blir bara värre... Troligtvis hälsocentralen idag eller imorgon..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!