Alone

Det blev en galen natt i lördags med becca!

Upp kl 10 på söndag , var på älgsjön hela dagen. Mycket trevligt sällskap, fin söndag!
Sen när jag kom hem fick jag syn på en A4 som jag ville ha, ringde upp dom, så Lasse och jag drog dit på engång och kika in bilen. Kikade på två bilar som var helt förfallen.. Sen när vi var på väg hem för att ge upp hittade jag pärlan i Hofors! Vi drog dit på engång och fick med mig den hem. Underbart!

I går tvätta jag pärlan och köpte en ny stereo, mkt trevligt!

Idag var jag med becca när hon gjorde naglarna, min ena var sprucken så hon lagade den när hon var klar med becca. Nu har vi precis käkat frukost så nu ska vi dra hem till becks och ta en promenad sen mot skutskär! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!