Det finaste jag har kvar förutom alla minnen.

Det finaste jag har kvar förutom alla minnen.


Detta fina halsband fick jag av värdens underbaraste människa, som jag än idag inte kan släppa ur mina tankar. Hur kunde jag vara så dum och släppa dig.. Kommer aldrig glömma när jag fick detta halsband av dig, jag grät av lycka för att du var min och nu gråter jag för att du är någon annans, it's hurts.

Detta halsband kommer jag bära med mig resten av mitt liv, det betyder så oerhört mkt för mig..

Saknar saknar saknar, gör vad som helst för att det skulle bli du och jag igen, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, det är du du du!

A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!