Man vet inte vad man har förrän man förlorat det.

Var ute och fick hela 6 km, tiden var på 1.10h ! ..

Sen åkte jag ner på stan och köpte present till Ella & Adam! Sen hämtade mormor upp mig, åkte hem till mor och käkade middag, satt och babblade en bra stund sen tog mamma och jag en promenad. Efter en stund kom becca och fröjd till skutskär, blev en pratstund den drog vi till stan, åkte hem spela spel med lillasyster. Kika tv med pappsen sen packa inför morgon dagen!, det ska bli så himla roligt att träffa alla dom igen!


Saknar dig så oerhört, hur kunde jag vara så jävla dum och bara låta dig gå, skulle göra vad som helst för att det ska bli vi igen! Vi gjorde allt tillsammans, pratade om precis allt.... Saknaden blir bara större och större. Känner mig inte hel, var bara hel med dig! ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!