Måndag, 9/1-12

Ligger fortfarande i sängen och drar mig, så sköönt! måste gå upp och försöka få i mig frukost, sen gå ut och gå, en sväng förbi solarier tro? Ja lutar åt det, sen hem och fixa lite smått å gott.. Sen innan jag lämnar bilen i skutskär så måste jag åka förbi Andreas med en massa saker, blir säkert en prat stund. Så skönt att man kan vara vänner efter allt!

Sen hem till skutskär, får se om
Jag får laga maten idag då, pga magkatarr så ska man inte äta stek mat , inte sånt som är hårt smält.. Så blir väl kyckling och nudlar? .. Fungerar det med! Sen får vi se vart kvällen leder..

Pöss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!