Onsdag 11/1-12

Dagen Började med att jag låg kvar i sängen ett bra tag innan jag orkade kliva upp, när jag väl klev upp gick jag ner och gjorde ordning frukost, kika lite på tv och pyssla med datorn i min mysiga onepice.
Klädde på mig och gick ner till stan, gick förbi solariet drog en solning på 12 minuter, sen mötte upp becca, sen gick vi fram och tillbaka på stan, fick med mig lite smink hem som var nödvändigt. Fick skjuts hem, käkade middag och sedan drog min bonus mamma igång värsta bakstugan här hemma! Åh luktar fortfarande gott! Å i brist på annat kikade jag och syrran på "snygga kändisar" , min favvo - PAUL WALKER, ME WANT HIM NOW!!

Kikar tv samtidigt så letar jag inspiration på naglar på iPaden, ska ju dit med becca imorgon bitti, tiden är kvart i 9. Vilket betyder att jag lär gå upp halv 8... Wiiho.. Sen ska jag städa hel rummet noggrant! Sen ska bonus mammas mamma bjuda oss hela familjen på akropolis, eftersom hon fyller år. Man kan inget annat än att längta, mums!
Med tanke på det så vill jag utomlands nu nu nu NU!!

Nä nu ska jag umgås med pappa en sväng! Pöss!


Min favorit kille, mums bit.. Jag dör....!

Dagens outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!