Tisdag 17/1

Var till skutskär en sväng på eftermiddagen, tog en fika hos mormor och sen middag hos mor. Få fick även ordning på skoterklubben efter maten, fixade det mesta... Så drygt nu när alla har slutat, medlemsavgifterna kommer inte ut som dom ska för hon som ska fixat de har slutat,... Typ bara kaos nu, men det löser sig till slut hoppas jag. Efter allt så bestämde jag mig för att gå ut och gå. Fick nästan 3 km, så skönt!
Idag ska jag gå samma runda men mkt mkt fortare!

Idag ska jag åka på en liten shoppingrunda med mormor och morfar, sen hem till skutskär och fixa det sista med skoterklubben!

Imorgon ska jag baka kanelbullar och skorpor! Mums.

Ladda hem appen Endomondo väldigt bra app!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!