Antidote

Go'morgon!
Igår kväll kikade pappa och jag på desperate housewives och båda slocknade på soffan.. vaknade halv 1 (?) la mig i sängen och somnade direkt, skönt!
Vaknade i hyffsad tid, har fortsatt kikat på desperate housewives hela förmiddagen, nu lär jag ta tag i dagen..
Städa köket (som alltid), ut och gå, funderar på att gå ner på stan och köpa present till mosters lilla sockersöta Ellis och självklart någonting till mitt andra lilla busfrö Adam!
Ska försöka hinna med skutskär på eftermiddagen, sen lär jag packa inför morgondagen!
Imorgon åker jag till Lotta i sthlm, ska bli så kul att äntligen få träffa dem, var så länge sedan!! Ella & Adam har säkert blivit super stora!
Tåget går 20 över 10 härifrån Gävle så tåget ska vara framme i Upplands väsby vid 10 öve 12, Lotta ska häma upp mig där sen ska vi åka till Ikea. Sen hem till Lotta och mysa med barnen hela dagen/kvällen/natten och heeela lördagen! Fredag kväll blir det mys med gotti och vin, låter inte helt fel! Ska bli så kul!
Ellis Bellis ett halv år tror jag sötnosen var här! ♥
Mosters lilla busfrö!!! sötunge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!