what dosen't kill you makes you stronger

Det har hänt så mkt efter nyår, ni anar inte. Det tog slut mellan mig och Andreas för ett bra tag sedan om ni inte redan visste det..

Orkar inte ta upp allt skit jag har varit med om, ist för att sitta och gräva i det så kastar jag det bakom mig och går vidare!

Och pga allt detta som hänt så har jag fått magkatarr, magen svider och jag mår illa konstant, får inte i mig nå mat bara lite yoghurt.. Men sånt är livet, hoppas det slutar snart orkar inte vakna upp varje morgon med en klump i magen...

Inge mer Depp nu, nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv!! Och skita i alla som sårar och gör allt värre :)


WHAT DONSEN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!