What makes you beutiful

God morgon si så här på eftermiddagen...

vaknade 12 idag, inte konstigt eftersom jag somnar halv 4... Följde med becca och fröjd till Martina, fröjd skulle fylla i sin tatuering, slutade med att jag gjorde två nya. Super nöjd!

Kommer hem kl 2-halv 3 och ser att pappa har låst, känner i fickan... Inga nycklar!!!! Ringde pappa tillslut kom han ner och öppna... Fan ska alltid ta med mig nycklar i fortsättningen!

Nu sitter jag på bussen på g till skutskär, var ett tag sedan nu! Kanske blir det bullbak hos mormor? Middag hos mamma iaf, sen hem till Gävle senare ikväll, mysa på hög nivå med trevligt sällskap! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!