Amazing

Efter jobbet igår åkte jag hem till min fina vän Sandra och kikade på tv och tog en promenad med vovvarna, var helt slut efter går dagen så somnade så fort jag kom hem, imorse vaknade jag upp och frös som bara den, hoppade i ett varmt skönt bad å samtidigt färga ögonfransarna, blev Inge större skillnad..? Men men käka frulle sen mötte upp Sandra, vi gick runt hela stan på typ 4 km, kom precis hem. Gjorde iordning äpple med kanel, så gott! Nu känner jag mig lite stressad.. Börjar kl 2 på jobbet idag men ska vara där tidigare och bestämma mer tider med planeraren, så nu lär jag byta om och dra iväg, slutar halv10 idag så idag blir det direkt hem till sängen!

Ska till skutskär imorgon och hjälpa mormor och morfar med lite saker! Sen blir det väl jobb hela helgen antar jag..? Vilket är bra! Jobb rullar in=pengar rullar in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!