Bombom

Igår blev det en härlig söndag! Umgåtts med familjen i skutskär hela förmiddagen sen åkte jag hem till min fina vän Frida som inte hade haft en sån bra natt.. Usch fy, så otäckt! Kan inte sluta tänka på det, så glad att du är hemma och mår bra! Tone kom oxå dit så vi tre satt bara mer å prata en massa, den blev kl mkt å jag st tvungen att åka iväg på jobb. 16.30-21.30 kom hem till 10 i 10 pga strul på jobbet.. Kom hem å kikade på vem som åkte ut på bb! Hanna!? Va fan nu är det Inge roligt å kika längre!! MEN roddan is back in tha house!! Kan bli riktigt bra det! Somnade nästan påengång; kl ringde 05.45 imorse, känns så där skit kul, nja.. Upp å ta en dusch sen iväg till jobbet, idag blir det jobb 7-16 sen direkt efter jobbet tar jag pärlan till Enköping å hämtar upp världens finaste Sandra! Som jag har saknat henne! Sen hem till Gävle igen å mysa hos min ängel Sandra!

Mitt fina <3:a!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!