Enköping here i i'm!

Vaknade upp kl 6 imorse och skulle börja kl7, kroppen sa ifrån, halsmandlarna stora som tennisbollar och det rinner i näsan och huvudet känns kanske hur tugnt som helst! Gick upp någon timme senare och mådde lite bättre, käka frulle och kika på snabba cash, sen pina jag mig iväg till farmor med familjen för lunch, kanske hur trevligt som helst, länge sedan jag träffa allihopa!

Proppa i mig 2 Alvedon sen var jag på benen igen, och i brist på annat så packa jag en väska och tog audin och mötte upp Sandra i passaten och Henke i Volvon och drog ner till Enköping!! Blir kvar här ett par dagar med Sandra hos henke, stort jävla hus, kommer gå vilse när jag ska på toa inatt! Men men sjukt skön säng iaf! Natti!

Och så fort jobbet ringer lär jag åka hem, ringer dom inte så stannar jag kvar här! (: sjukt garage med fina bilen(Audi A4), trivs här ja!

Nu är skorna beställd!
Fin bilen,!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!