Hallå härliga fredag!

 

Torsdag,

vaknade upp hos Sandra, klev upp ur sängen och tog med oss hundarna och gick en långpromenad, kanske hur skönt som helst med morgonpromenad! Gick hem till Sandra och fick god frukost. Tog bilen hem till mig och parkerade här så vi kunde gå ner till stan och sola igen.. haha. Gick hem till mig och Sandra hem till sig, tog ett bad och stoppa i sig lite mat sen iväg för jobb 16.30-21.30. Efter jobbet stannde jag å pratade med en fin vän! Mycket trevigt. Skyndade mig hem å skriva färdigt allt till ansökan, hann precis i tid, vilken känsla att klicka på "skicka ansökan" knappen!! Känns hur bra som helst! Sen fick man ett trevigt samtal innan läggdags så man kunde sova gott. :)


Fredag,
God morgon fina ni!
Vaknade halv 9 super pigg, har pillat på datorn hela morgonen, kikar efter recept på mini cupcakes, ska göra sånna idag till pappas "fest" imorgon. Sen möta upp Sandra för en långpromenad och sedan städa här hemma! så det ser ut... Sen planera och fixa inför morgondagen! Trevligt! Sen jobb 16.30-21.30.. Sen bara umgås med min fina vän hela kvällen!
Imorgon har vi fullt upp här hemma med städning och matlagning mm.. Alla kommer kl 6 och då blir det först middag, sen fika. På kvällen kommer Sandra oxå och sen går vi vidare till en kompis som bor här på brynäs för lite förfiesta och sen ner på stan med gänget. Kan inte bli annat än trevligt!! ser fram emot det!

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!