Lovely day!

Somnade tidigt igår, skönt! Var riktigt pigg å utvilad imorse kl6! Idag har det varit en sån där underbar dag på jobbet, alla glada, nu ska jag möta upp Sandra och dra en solning igen, blir utgång imorgon med bästa, så man lär ju bli brun ! Hem till Sandra och göra iordning käk och dricka sen utgång för hela slanten! Men först hem till mamma å städa imorgon!

Efter solningen åker jag till familjen i skutskär å hälsar på, känns som om det var läge sedan jag var där! Lasse å jag har en del å prata om, haha. Rally, bilmässan , bilträffar å hela kittet! Lär tvätta bilen idag ute eftersom det är så fint väder å pärlan är så skitig!

Underbara dag med så mkt sol, det får gärna fortsätta men i järbo kan det snöa tycker jag så det blir rally på lördag!!



Stackars våran enögda katt här hemma... Lilla söta elton! <3

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!