Onsdag med fullt upp!

Hade fullt upp igår, vaknade hos Sandra vid nio, gick promenad med hundarna åkte hem till mig å käka frulle sen iväg till fjärran men kunde inte göra testet då bassängen var upptagen, duscha och bytta om sen vidare iväg till högboqvarn på jobb intervju, det lät väldigt positivt från deras sida och dom skulle höra av sig inom två veckor, hoppas hoppas hoppas! Efter det så ringde jag upp min gamle idrottslärare som jag hade i gymnasiet, för jag vet att jag har gjort precis dom tester som skall göras och det hade jag och min fd lärare ville skriva på utan problem! Tack för det! Då sbehövde jag inte åka tillbaka till fjärran och göra det igen! Åkte hem med Sandra och jag fortsatte till skutskär å tvätta bilen å hälsa på mormor och morfar, sen in till stan igen å på med träningskläderna, Sandra å jag gick en långpromenad å svängde in till stan å kika, stannade även å käkade super god mat på nian! Gick hem å bytte om så tog vi bilen å handla sen ner på stan å sola, sen hem till Sandra å mysa med te och tända ljus framför tv:en. Satt med datorn i högsta hugg och skrev ansökan som en dåre, blev inte klar så lär fortsätta idag.


Och på kvällskvisten fick man ett samtal. Så söt och full med banan i munnen samtidigt du prata? Haha!, hela 40 minuter, det gjorde min kväll!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!