Pappa 40 år!! Idag blir du gubbe! Haha

Pappa fyller 40 år idag!!! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, älskar dig! <3

Gick upp kl 6 och gjorde iordning frukost åt pappa med min låtsasmamma Helena, hela familjen åt god frukost å sjöng för pappa imorse! Mys!! Idag när alla kommer hem ska vi åka ut å käka middag med världens bästa pappa och familjen !

Du är den pappan som alla vill ha, helt enkelt bäst! Och jag har fått den äran att ha just dig som min pappa, jag är så glad över att ha dig som pappa, finner inga ord! Helt enkelt bäst! Du ställer alltid upp och finns där för mig och mina syskon, vi kan skratta, gråta och prata om allt tillsammans. Det kallas jag en bra pappa! Du kan dock vara väldigt retlig med oss i familjen haha, men det fina med dig och det är det som gör dig till dig! Älskar dig fina pappa! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!