Under and over it!

Kl 6 ringde kl imorse... Upp å käka frulle sen iväg å jobba 5 timmar, sluta kl 12, åkte till skutskär å hjälpte mamma med
Städning, avslutade med en fika hos mormor och morfar, hämtade upp Sandra på hemvägen, tig en lång promenad på 7 km runt hela stan, stannade efter vägen och sola en kortis, så skönt!

Skjutsa hem Sandra sen åkte jag hem å började med middagen till familjen, tacos mys blev det ikväll, kikade lite på tv och bara myste i soffan hela familjen, halv tio på kvällen blev lilla syster å jag sugen på gottigotti, tog bilen till affären å köpte en massa frukter, glass,saft,vaniljsås,små godis mm.. Haha! Det blev fruktsallad å glass på kvällskvisten , så trevligt å gott! Åkte ut å träffa fina vänner en sväng, skjutsa hem världens sötaste Frida Krantz som fyller hela 18 år idag! Grattis fina du, så länge du väntat på just denna dag, å äntligen är den här! ;)

Skjutsade även hem världens bästa Frida Sundqvist! , underbara vän! :)

Äntligen hemma efter en sån otroligt fart fylld dag, skönt att få slänga sig ber i sängen! Imorgon väntas jobb 16.30-21.30! Får se om det händer nå roligt efter jobbet? ...


Min fina vän Sandra åkte till Enköping utan mig denna helg, pga jobb, .. Saknar pullan redan, kanske dags å komma hem nu? (: <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!