Yey

Det har inte hänt så mycket den här veckan. I måndags var jag till mormor och bakade bullar å hjälpte henne å städa å laga lite mat. Åkte sedan till stan å köpte mattsvart färg på burk till grillen. Åkte hem till skutskär å slipa å lacka grillen. Blev faktiskt jävligt bra! Nu är det bara resten kvar,... Åkte hem till pappa och Tog det lugnt en sväng, sen träffade jag på en vän å stod å prata en stund ute. Trevligt :))

I tisdags så rensade jag hela garderoben.. Fick ett sms av karro mitt uppe i allt om att hon hade tid att fixa mina naglar då påengång. Så släppte allt å åkte till henne så hon kunde fixa mina naglar. Så skönt med mina naglar! Sen hem å rensa resten. Och i brist på annat åkte jag in till skutskär å tvättade pärlan och sedan till mormor å fika. Sen träffade jag på Amanda i Valbo, gick runt å kika lite se drog vi oss till Max på söder där vi köpte oss m varsin lyxshake! Mums! Satt å bara prata en bra stund sen var jag tvungen att åka hem för att kika på desperate housewives!!

I onsdags så mötte jag upp mormor och lillebror på Valbo, fick ett par mjukis byxor å en tjock tröja. Tack mormor! :) vid två tiden åkte jag å tanka pärlan sen vidare mot Enköping för att hämta Sandra, sen hem till Gävle å så blev det bio, kvarteret skatan reser till Laholm, filmen var sisådär, inte lika bra jag trodde den skulle vara men men. Åkte å träffade på min kompis å sen mötte vi upp sasa å Elin och stod å prata en sväng. Sen hem till Sandra å gå ut med vovvarna sen bb! När jag var på väg hem stannade jag å prata med en vän! :)

Och idag är det torsdag!!!
Vaknade precis ska ta en dusch och sen möta upp Sandra för en låång promenad! Sen möta upp min fina vän Tone på stan för en fika! :) sen får vi se vad denna torsdagskväll har att erbjuda!! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!