You tha one

Lördag: började med att jag vaknade vid Halv 9, klev upp å städade rummet å kasta i mig frukost. Blev hämtad vid halv 11, åkte ner till Falun på skotercross. Fan det bästa jag sätt på länge! Trevligt sällskap med grymt väder, kan ju inte bli bättre lördag! Var kvar ända till halv 4 då började vi rulla hem till Gävle igen. Hem å duscha sen hämta upp Tone å sen hem till mig å leta kläder å greja å dona, sen blev det även käk, grillat kött med potatisgratäng! Mums. Pimpla i oss lite dricka sen iväg på förfiesta hos Martin, super trevligt folk där! Satt där en bra stund sen skjutsa Wallen ner mig,Martin, Tone å Linder till heartan! Grymt rolig kväll, mötte även upp vår fina vän Frida som dansade med oss ett tag! Sen åkte Tone hem ganska tidigt å jag hängde med grabbarna grus det sista av kvällen! Mycket trevligt, lär göras om snarast!


Söndag: ...yey vilken underbar morgon... Vaknade upp med världens huvudvärk! Låg å drog mig en stund i sängen, sen hem å koppla in ljud i bilen. Tog nästan hela dagen å koppla in å dra kablar, kanske inte var den bästa dagen för mig att göra det på... Kände mig som en zombi.. vid 5 åkte jag in till skutskär med lillebror Linus så han kunde få leka av sig med min andra lillebror Max! Medans dom lekte å härja mötte jag upp Linnea å slängde i mig en kebab och mådde genast bättre! Umgicks med Linnea en bra stund sen blev kl alldeles för mycket å jag åkte å hämta lillebror så stannade vi på donken , snacka om glad lillebror haha! Åkte sen hem å lämna lillebror sen iväg till Sandra å kika på bb med Sandra å Henke! :) somna på engång jag kom hem, helt slut efter denna helg! ...

Måndag: vakna upp 10, duscha sen en promenad ner på stan å möts upp Sandra vid karro där hon fixade sina naglar. Efter det följde vi med karro till mingel å bar där käkade vi lunch och bara tog det lugnt en stund. Gick in på stan å kika men hittade dock ingenting. Gick hem å efter vägen svängde vi in till en fin väns jobb å hälsade på! Trevligt! :) gick hem sen tog bilen till skutskär å hälsade på familjen där. Blev kvar där en bra stund sen hem å mötte upp Sandra, tog en promenad i mörka hemlingby sisådär halv 9 på kvällen... Sandra åkte hem till sig å jag hem till mig å kilade på tv, kanske hur skönt som helst med en lugnt kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!