Tisdag

Tisdagen, full rulle!

Vaknade upp hos mamma i skaplig tid, åkte till mormor å fika sen in till stan å fixa nageln som hade gått av...
Sen blev det lite käk på donken med becca och Robin, det var fint väder å vi hade inget att göra så vi åkte till mitt jobb, (högbo qvarn ) satt där å fika en bra stund ute i solen, hur skönt som helst! Sen hem till skutskär igen å käka middag.

Sen kom Sandra å hämtade upp mig i hennes passat, åkte vidare till marma där vi bestämde oss för att fotografera hennes bil, vi köpte med oss jordgubbar och satte oss på en brygga och bara hade det hur mysigt som helst!

Sen tog jag bilen hem till pappa å hälsade på dem som precis kommit hem från Venedig!
I brist på annat åkte Sandra å jag ut å kollade läget, helt dött ute!

Fick åka skyline resten av kvällen, så då kunde man sova gott ! Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!